Sunday, August 21, 2011

Balas Balik!



Hari ini, 5 orang tak datang sekolah. Encik Aziz, Cik Aina, Cik Nina, Cik Hana dan Cik KakLong Pqah. Kami cakap, dah cukup tuuu Encik Aziz nak kawen dengan empat orang tuuu XD Haha, gurau-gurau manja. Uhukss.


Hari ini, penat tak terkira. Rasa macam nak tido haha perangai lama dah datang balik dah. Sebabkan Pqah tak datang hari ini, pergi duduk kat tempat dia waktu Sejarah. Huwaaa, mengantuknya. Entah macam mana, mata ni terkapai-kapai di alam kayangan (?) Tup tup...


"Syafiqa! Bila duduk kat belakang... koyaa. Ni duk depan, tido pulak. Haihh. Haha"


Waaa, kan dah kena sound dengan cikgu sejarah. Kui kui kui, nasib baik Cg Faridah memang baik. Tu pun dia acah je hahaha. Acah laa konon, terus terbukak luas biji mata ni haa. O.O


Hari ini lagi, waktu mathmode. Santai je. Cikgu panggil pergi depan, nak perbetulkan jawapan salah aku. Tup tup, I buat hal. N pun masuk geng sama. Haiyaaa, sabar-sabar. Nak dijadikan cerita, tengah-tengah main bincang-bincang dengan teacher kat meja guru tetiba orang itu masuk ke dalam kelas aku. Aku macam, aku peduli apa haha tapi faham-faham je laa budak I dan N tuuu. Huarghhh, menggugat kesabaran betul.


Bila nak pergi duduk kat tempat, cakap kat N yang dia sangat 'baik' sekarang. Dia macam biasa, sengih je laa kan. Aku pun tak kisah sangat, seperti yang selalu N kata... bergurau mengeratkan silaturrahim. Ha'aa, banyaaaaak laa ko. XD Tapi, aku tak tahu mengapa kenapa yeaah aku perlu rasa agak membara dengan I. Huahuahua. Maybe, sebab dia budak baru so rasa macam serba salah aku nak balas balik apa yang dia buat ataupun aku nak buat bodoh aje. Lagipun, aku bukannya kenal lagi hati budi dia. Lain laa macam N atau yang seangkatan dengannya. Diorang tu, aku tahu laa perangai asyik masuk air aje jadi boleh laa aku layan perangai yang bermacam jenis tu :D


Rasa jahat sangat hari ini, huahuahua. I, maafkan aku ek? Tapi, aku cakap satu je... kalau ko buat lagi, then tanpa ragu dengan segala hormatnya aku akan balas balik titik! haha XD





2 comments:

feeq said...

shaya shayang awak shya ishhh... jangan la tekang2 gtu.. ilek ar... wakaka

Sya Izz said...

haha, jahat ko~ XD