Friday, August 19, 2011

Hikayat


Lama dah tak beli kesayangan-kesayangan hati. Kali terakhir, Contengan Jalanan & The Book of  Tomorrow. Itu pun beberapa bulan yang lepas. Rindunya, rindunya nak menenggelamkan diri ke dalam hikayat-hikayat itu.

Selalu je mengecheck laman web Jemari Seni. Tengok-tengok 'hikayat baru'.

Oh, saya nak buku-buku yang dibawah. Cik Syieqa, jom laa pusing-pusing Jerteh. =_="







hai orang di sana, lama tak dengar khabar berita? XD Cepat laa balik, cepat laa balik. Jangan lupa bawak balik hikayat di bawah ye. Tak sabar dah nak baca ni. T_T





PS: Hari ni rasa nak buat entry rindu-rinduan sahaja.
PS II: Nak baca buku For One More Day jugak... -_-'

2 comments:

syieqa said...

aku tau mu sayang aku.. kan999??? haha

Sya Izz said...

ye2, syg. (main angin haha)