Tuesday, August 2, 2011

Pakcik-pakcik Danbo






Waktu aku suruh dia lukis, dia kata

"aku suka laa tengok benda ni. sejuuuuuuuk hati.
" =_="





memang menyejukkan hati pun muka pakcik danbo ni.

hari ini, keluarkan pen kaler-kaler dan pinjam pensel kaler dia. kasi mekap-mekap danbo kat kertas, main gunting-gunting dan esok mahu laminate
. lepas sorang, sorang pula datang... tengok aku kerjakan pakcik-pakcik danbo itu.

aku cakap mahu buat penanda buku. mereka dengan comelnya mintak nak jaga pakcik-pakcik danbo pelbagai kaler itu juga. ada yang suka merah jambu, ada yang mahu hijau.

maklumlah, pakcik-pakcik danbo semuanya hensem tidak kira kaler.






terima kasih, tolong lukis pakcik danbo sulung
terima kasih, kasi pinjam pensel kaler


XD



PS: Penuh tumblr aku dengan gambar-gambar pakcik-pakcik danbo :)

10 comments:

[fathiyyah] said...

kak ada danbo kat sebelah laptop ni ha. hehe

Sya Izz said...

ha3, kak x aci.. ad danbo btol2. *jeles2* :D

Izzat Shukri said...

nk satu blh???

Sya Izz said...

amik la. haha

Muhammad Syafiq said...

huh...mabuk dombo doh dio nih!!!!

Sya Izz said...

Sapik: eja molek deh... DANBO.. koya baso ni.. gmbr profile blogger mu tu gmbr gpo? haha.

Muhammad Syafiq said...

hehe...sorry arh...tanpe gua...lu tak kan kenal sama danbo tuh...hehe...peace no war...

Sya Izz said...

haha, molek siket dehs.. tanpa mu pon aku kenal ehh Danbo tuuu... prasan laa mu XD

Muhammad Syafiq said...

hehe..yer lah tuh...

Sya Izz said...

bla bla bla...