Sunday, April 11, 2010

Budak - budak jadi perisik ,


Selamat malam . [ cokelat's ]

Hoho , hari ni kalut . Ahakss . Perhimpunan pagi tadi , nyaris-nyaris kena dengan k far sebab tak pakai blazer . hoho , biasa lah . Bila dah tua , selalu pelupa . Haha , blazer pun boleh lupa . Lalala . Belajar , belajar dan belajar macam biasa . Hehe , masa mm .. aku dengan jiejie buat drama . Hak3 .

Di hari yang panas dalam kelas . Maka , dengan slowly nya aku dan jiejie angkat meja aku pergi letak belakang . Betul - betul bawah kipas . Ohoo , sangat best . Heh3 , then .. dah beratus kali kena tegur dengan teacher . Sebab ? tak tumpu perhatian . Biasalah , teacher cakap kami kanak-kanak riang . Oh , tidakk ! Itu sepatutnya title Razi . Hahaha .


Dan masa solat kan ... Pergi surau . Tapi , sangat ramai orang . Ohhooo , dan aku , jiejie , yaya ambil keputusan nak jadi nakal sedikit . Ehm , kitorang pergi jalan-jalan kejap . Masuk kelas $ , cari meja dia . Tulis pesanan katakan ..


Lepas tu , terus pergi solat . Hoho , aman rasanya . Tenang saja . Sempat lagi aku dengan Jiejie main air dekat kolah . Hehe , jenis budak tak sedari diri kitorang ni . Perasan kecik . Kah3 , apa pun , memang gila - gila remaja laa tadi . Lari - lari ala bollywood then naik atas kelas . Okay , jom belajar Geo !

Yeayy ! Sudah habis sesi persekolahan ! Terus aku pergi maktabah . Jumpa ustazah Hanifah . Jalan - jalan dengan Qilah kejap kemudian ... sambung buat kerja yang ustazah suruh . Hoho , lepas sudah . Naik atas kelas . Suruh Qilah ajar math kejap . Tiba - tiba , aku nak bangun kannn ... zupp ! Oh , takkk . Tali kad pengawas sudah erkkk , putus . Tersangkut kat meja . Hehe , nasib betul . Qilah asyik gelak je . Haih , dah laa dia hari ni jadi penyanyi tak professional aku . Dua tiga kali aku suruh dia nyanyi lagu yang pp nyanyi semalam . tapi , kat part ...

" Ikhlaskan hati mohon kemaafan , leburlah dosa di tapak tangan lupakan segala silap dan salah "

Haha , aku tahu tu lagu raya tapi dah semalam nasyid boys gabung lagukan .. jadi sweet aje . Heh3 . Mendayu - dayu .. Waahaha , okay . Dah , dah . Jom balik sekolah . Selamat tinggal sekolah , selamat pulang ke rumah ... :)


No comments: