Saturday, April 3, 2010

Raptai Cinta PPS ,


Salam my [ Cokelat's ] .

Apa khabar semua ? Hehe , okay . Hari ni sepetang aku berada di sekolah yang tercinta . Hihi . Aku datang dalam pukul 3 gitu then balik dekat pukul 7 petang . Huk , huk . Terpaksa tinggal tuisyen Geo dengan Bi hari ni . waaa , tapi tak apa lah . Mula - mula datang , cikgu tak sampai lagi . So , aku buat math kejap . Hihi , jadi rajin gitu . Dan , bila cikgu sampai baru mula buat raptai . Waahaha , glamour je bunyi . Hak , hak . Okay , sebenarnya hari ni buat Raptai Watikah PPS 2010 . Hihi , esok watikah . Hmmm , sempat laa main dengan Hani anak cd rosanita . So comel , comel , comel . Hik3 .

Lepas siap kat dataran , sambung buat kerja dekat maktabah . ' Solek ' kan sijil dengan reben . Hehe , punya lah lama . Then , susun kad . Ohoho , nasib baik bekerjasama . Wahh . Hurm , mula - mula aku yang jadi photographer , maklumlah .. aku agak sedikit malas nak 'solek' sijil . Hihi , then , aku tinggal kamera atas meja sebab aku pergi tolong kawan - kawan 'solek' sijil . Hurm , aku kan budak baik . Ahakss , lepas tu Sainy pula yang ambil alih tempat aku , sesedap oren je budak tu .  Jadi photographer tak bertauliah . Waduh3 , tapi thanks to him :)






























































~ Selamat Hari Lahir Sainy . 030410 . Selamat berumur 17 , kah3 . ~

* * * * *

Teman , andai Hassan Al Banna kisah perjuangan .. Andai Umar kisah pemerintahan .. Andai Bilal kisah kehambaan .. Maka kita semua adalah kisah persahabatan . 
Andai bintang bersinar kerana cahaya , maka persahabatan kita bersinar kerana mawaddah .


Sayang korang selamanya ,
SI , 030410

No comments: