Wednesday, April 7, 2010

S I punya cerita ,


[ Cokelat's ] ku sayang ,


Rabu 070410

Hehe , hari ni pecah rekod tau . Aku laa . Sebab 6.45 pagi dah ada kat sekolah . Ahakss . Sunyi saja gitu . Tapi , dekat blok aku tak ada elektrik . Huk3 . Panas . Jadi , dengan tidak malunya aku pergi kelas kakak kesayangan aku tu , 5 S . Hihi , lepak sana kejap sambil buat BA . Nasib baik ada dua orang je . Hak3 . Dalam pukul 7.15 baru laa , saya masuk kelas saya balik . 

Masa rehat tadi pergi maktabah . Hmm , sebab hari ni aku bertugas , susun buku kat rak . Uhuu , rak aku rak agama . Jadi , macam biasa .. Sangat kemas . Hehe , yang selalu kena susun .. rak buku rujukan aje . Lepas susun buku , buat kerja BI . Hurm , agak agak rajin laa juga tadi . Hihi . Kesimpulannya , tak makan tadi sebab susah berbahagi nasi goreng bersama Zati . Hihi , tapi yang aku tak suka .. selalu kena kacau tadi . Haih . sebelum balik sempat berbual dengan syaz tanya pasal markah . Uwaaa , apasal dengan result aku ni ? huk3 . Boleh kalah gini gak . Haihh ..

Seharian kami berpanasan hari ni . Panas , panas dan panas . Tapi , boleh laaa . Hmm , tadi pun ada perjumpaan PSS . Sambil dengar Syadid dengan k Farhah bercakap , aku conteng penanda buku yang Cfa punya . Hehe , sempat lagi pinjam pemadam Syadid . Aku minta pemadam je .. Dengan kotak pensel Syadid bagi . Dan , tempat letak pemadam dia sangat unik tau ! Sebuah beg plastik kecil yang dijahit dengan benang hijau kemudian dijadikan key chain . Waaa , comel sangat !

Lepas tu , terus pergi latihan kawad . Hua , hua , hua . Orang lain semua pakai seluar , hehe . Aku je yang malam , pakai baju kurung sekolah saja . Nasib baik Pandu Puteri agak ayu berkawad . Kah3 . Panas sangat . Habis muka . Huhuhu . Tapi , nasib lah . Berkhidmat untuk unit tercinta . Then , pergi beli air , lepak dengan Qilah kat luar pustaka .. Atas meja dekat letak beg . Masa tu , Syadid lalu ... Dia dah nak blah kan . So , aku pun tegur bla3 .. Haha , aku pun tak tahu kenapa aku suka sangat tegur orang . Aish , tabiat betul laa . :)

Jalan - jalan dengan Qilah sambil tak pakai kasut . Nyanyi dengan Qilah . Waduh3 , betul betul macam budak umur 5 tahun . Haha , apa laa Sya Izz . Hmm , tak apa tak apa .. yang penting hari ni best . Ops ! Cerita tak habis lagi ni . Lepas balik terus pergi pasir puteh . Aku duduk dekat rumah Rex sambil malam . Dengan baju sekolah yang tak salin , aduh3 .. busuk betul . Haha , tu laa pasal rasa nak makan orang aje tadi sebab pukul 1030 malam baru balik . Aihhhhhh .



* * * * * *

Selasa 060410

Macam biasa . Hari yang semua ada . Happy , sedih . Huhu , yang paling aku tak tahan masa sains laa . Teacher bagi markah kan . Lepas tu , masa aku nak kira markah kertas dua , si I M tu sibuk ikut aku . Aku pergi situ ikut , pergi sana ikut . Habis pusing kelas . Siap tawarkan diri nak tolong kira lagi . Huhu , aku tahu lah si I M tu dapat tinggi lagi daripada aku . Haha , then aku cakap kat si I M , kalau betul teacher tambah markah .. Dia boleh tunjuk depan muka aku . Haha , akhirnya teacher tambah sungguh markah dia . Terus dia layang kertas dia depan-depan muka aku . Baso betul . Aku pun ambil kertas dia , layang balik kat dia . Berebut kertas kejap , nasib baik kami ni sama - sama baik . Hui3 , nasib sungguh .

Petang , kawad . Arh , malasssss sangat . Tapi , terpaksa . Huhuhu . Siapalah yang cipta kawad ni ? . Hehe , okey . :)
~ ~ ~ ~ ~ ~


No comments: