Sunday, April 4, 2010

Watikah .. Tuhan , kuatkan aku .


My [ Cokelat ]

Hari ni best , sebab majlis watikah berjalan lancar . Hehe , masa nak naik pentas tu .. kena sorak dengan budak-budak laki kelas aku . Adeih , apa laa korang . Hihi , lepas tu .. naik pentas balik . Sya Izz dengan K Gra , tolong pegang dulang sijil dan kad . Ahaks .

Then , bergambar . Sweet . Pergi kantin , makan . ehm , tapi tak makan pun . minum je . hihi :) masuk kelas , senyum :) . Petang study sorang-sorang dekat maktabah . Masa tu pula memang sunyi sesunyi nya . Bayangkan , maktabah yang besar tu .. ada hanya lima orang . Aku yang duduk kat meja kecik belakang . Tiga orang budak form 2 , study . Seorang abang form 6 kat ruangan papers . Haha , lucu laa . Aku ingat abang syeraf tu tengah baca surat khabar , rupa - rupanya memang baca surat khabar .... sambil tidur . Hakss . Sunyi je ....

Ops , lupa . Thanks untuk Mirah , Nad dengan Meny tadi . Mirah sebab buat aku nangis tapi dia laa jugak yang pujuk aku dengan sweeeeeetnya . Actually , memang aku dah nak nangis pun tadi . Nad dengan Meny yang tak habis - habis memujuk princess cokelat ini . Kah3 , aku sayang koranggg tau tak ? Sayangggg sangat . :)

Balik sekolah , habis cerita . Sekian , :)

* * * * *
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya ilahi....
Muhasabah cintaku...


Tuhan... Kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku denganMu

No comments: