Sunday, April 18, 2010

Selamat Hari Lahir , [ AD - a]M .


Hari ini 18 April 2010 .

Sudah sepuluh tahun berlalu , sejak dia lahir .

Sepuluh tahun ? Betapa pantasnya masa . Waktu dia lahir , 2000 . Sekarang sudah 2010 .

Dia pun dah besar , sudah darjah 4 .

Dia istimewa . Sebab dia laa lelaki sulung , daripada kami enam beradik . Walaupun dia yang keempat . :0

Dari dulu sampai sekarang , aku suka gaduh dan main dengan dia . 

Dia laa yang aku kejar keliling rumah , dia laa yang selalu ber'smack down' dengan aku . Dia laa yang kiss aku . Waahaha . Dia lah yang sokmo 'terkena' dengan aku . Kah3 .

Jadi , kepada Ahmad Adam Izham Abd Aziz :



Awak dah besar , dan sila jadi budak baik . Macam kakak awak yang comel ni . 

Hehe :P

Selamat berumur 10 tahun , 180400 - 180410 .


Sayang selalu dongs ! Kita the rock [IZ] . =>

No comments: