Friday, November 19, 2010

Baju Pengantin Mak Andam

Selamat malam semuanya!

Hehe, baru sempat meng'update' blog akhirnya. Haha, raya pun tetap kena update. Tak kesah laa orang baca ke tak.. Yang penting, janji dapat tulis. Ngeeeee. Pening kepala aku, naik tepu nih. Mana taknya, semalam habiskan Aku Bukan Superstar. Hari ni habiskan Baju Pengantin Mak Andam. Sekarang tengah habiskan Dunia Ini Sederhana Kecil. Mujur laa ketebalan agak biasa. Kalau satu satu tebal macam Nyanyian Tanjung Sepi, pengsan laa aku. Haha. Konon konon addicted laa ni. :p


Lawak giler Baju Pengantin Mak Andam. Sampai Hanis tanya, nape aku sengih sengih suka sorang sorang ni? Hak hak hak. Oo yeahhh. Semalam, ada aku dengan kakak je kat rumah. Yang laen, still kat Pasir Puteh. Tak nak balik katanya, maka diorang balik dengan Che Ma je laa hari ini. Hehe. Sunyi sepi je rase, bila takde budak Adam dengan Adib tu. Kalau tak, terpaksa aku keluarkan suara nyaring jeritan hati. HAHA. Mana taknya, dua puluh empat jam tujuh hari seminggu gadoh gadoh, maen kejor kejor. Gamaknya, sorang sorang ler kena siku dengan aku nanti. Huk huk huk.


Ehhhh, tengah hari tadi.. Che Ma pun datang. Dengan adik adik adik adik ku sekalian. HAHA. Ermmmm, takde kerja dah kat rumah. Girls ni masuk bilik, bukak laptop. Haaaa, mengadap laa facebook kerjanye. Haha, facebook dan blog. Hishh, mana taknya.. pc satu kat luar. dalam bilik, dua bijik laptop. mentang mentang ade wireless, haha. aku jer setia dengan novel. yeahhh, aku budak yang baik. hehe.


Petang dekat dekat pukul 7 gitu, tok dengan acu pon datang singgah. Yeahh, semalam mereka tidur dekat rumah Mak Long. Ooo yeeeaaa yeaaaahhh. Happy nye rumah. Meriah tahap gaban. hehe, suka suka suka. :D


Tok dan acu balik. che ma's family pulak, kejap nak balik kejap tak nak balik. yang che ma dengan ayah mat nak balik. anak anak anak anak nya tak nak. hehe. last last, tak balik. yeaaahhh, pandai arissa menggoda. auwwww. haha, ade mereka.. meriah banyaaaaaaaak. 


Malam malam ni, sempat tolong Aqila dengan Hanis make up belog diorang. Yeaaa yeaahhh. Apesal tema hitam pink ni? Hehehe, misteri lorh. Haha, blog arissa je tak sempat nak make up lagi. I ni busy laa katakan. Hehehe.


Jadi, kawan kawan rakan taulan yang aku sayang siket..


sila silakan berkunjung kat situ, tafaddhol.. buat macam belog sendiri. :P


Aqila


Hanis


Yang arissa punyer, tak leh tulis. biar eksklusif. hehe.


Oo yeaahh, dah takde pape nak tulis dah ni. mata sudah ngantok, mahu chaw.. 

 Amir. Me.


Pssttt : sayang banyaaaaaaak = crush *menggedik, auwww*
Pssstttt : :D Sengih... sebab happy!

No comments: