Tuesday, November 16, 2010

Rooftop Rant


Salam

Hehe, tak bestnya cuti sekolah. Takde kerja nak buat. Tak dapat jumpa kawan kawan yang aku sayang. Tak dapat jumpa crush HAHAHA. Tak dapat jumpa chekgu chekgu. Tak dapat jumpa pak cik mak cik kat sekolah. Rindu nye! Haha.

Ermm, okay. Hari ni dalam hujan renyai renyai dapat Rooftop Rant. HAHA, serius. Terpaksa memilih antara Rooftop Rant dengan Kita Hanya Di Seberang Jalan. Uhuksss, tak boleh tamak. Maka, lebih afdhal amik Rooftop Rant, as dah lama cari. Serius, kat jerteh kan.. SMO memang kalah bab bab novel JS dengan GISB. Susah sangat nak cari novel JS, ada tu ada. Tapi, tak banyak. Asyik asyik buku sama je. Hua hua hua.

Maka, dah tak tau berapa bijik novel tersadai kat meja tepi katil tu. Haha, dah bertingkat. Tapi, bila ada yang pinjam.. tak bertingkat jugak laa gamaknya. HAHA. Aku tak kedekut, tapi sebab aku tak suka pinjam novel orang lama lama maka sebab tu aku suka kalau novel aku dihantar cepat cepat. Kah kah, satu kepuasan tau.. bila kita tengok novel novel kita bersusun tinggi aje. pelbagai genre, pelbagai tajuk, pelbagai penulis.

Rasa macam ..... memang tak boleh nak cakap laa macam mana perasaannye. Hak hak hak, tak kesah laa novel tu beli guna duet mak bapak, duet sendiri, orang bagi, hadiah ke.. memang istimewa! Cuma, sekarang.. macam dah malas nak belek novel yang tebal tebal tuh.. setakat beli pun, tambah koleksi. Nampak... cantek. Haha.

Pening pening pening.

Sains Tulen atau Sains ICT ?

Aku tak tau !

Yang pasti, aku memang giler tahap tak ingat nak amik Sains ICT.. tapi, atas sebab sebab laen maybe aku amik Sains Tulen. Haiyaaa, tengok laa. Tak semua benda kita akan dapat kan?

Harus pilih, pilih dan pilih. 

Walaupun hati aku kata ict, tapi... maybe tulen jadi pilihan.

tapi, yang pasti.. sampai bila bila aku sayang ict. ekekeke, jeng sungguh.

:P

sibuk memilih nak sn tulen au sn it.. tetibe nanti tercampak kat PA. HAHA.

Ape pon,

HE knows the best.



Pstttt : *senyum*

Psssstttt : Dah putuskan, crush i dah takde. Erkk, dah buang dalam laut. HAHA. Tinggal crush ii je, naik pangkat jadi crush i. HAHA. *gedik*

Psssstttt : Itu gambar, kenangan. Raya kedua, family day_big time. Heh.

No comments: