Tuesday, November 2, 2010

Sesi latih latih


Ehemm.

Hari ni hari happy laa. Macam biasa. Cuma, hari tak berapa hujan. Tak menggigil sangat laa. Hak hak hak. Pabila sampai di sekolah, naik atas kelas. Kemudian, ramai ramai kami menuju ke Bilik Kaunseling. Hua hua hua. Sangat suka berada di sana. Hihi. Lepas tu, buat aktiviti. Memandang pagi ini tidak hujan maka dengan gembiranya pergi berlatih. 

Erkk. 

Sebenarnya, aku yang tumpang gembira untuk kawan kawan yang dapat main bola jaring. Dan pentanque. Huhu. Futsal. Owh, diorang berlatih untuk esok. Hurmm, memang riuh laa padang masa tu. Iye laa. Dah laa dekat dekat tempat permainan tu. Huk huk, sekolah aku biasa biasa je. Padang bola pun takde. Sedih tak? Tapi, dalam takde padang pun tetap menang juara. Yeahhh, dats my smkani. Heeeee [bangga] :P

Okayy, aku kan masuk poem. Maka, kena laa berlatih juga.

Huhu.

Maka, dekat hujung padang tu ada bangku satu. Dekat dengan tempat pentanque. Ada laa budak budak merata rata tengok orang main itu ini. Geng kami laa.

Oo Yeahhh. Mencari sifu ku..

Hehe, jumpa pun. Zahir kat situ rupanya.

Haha.

Perkenalkan sifu aku ye! HAHA. Tu laa, kan senang kalau dia sendiri yang masuk.

Hurmm, aku pun pergi laa kat sana. Hingar bingar betol tapi memang best laa! Budak budak ni ceria je :D

Hoho, berlatih nada suara bla bla dan bla. Siap gaya itu ini. Arh, entah entah esok terus blur. Amik ko! Hihi, mintak mintak okay laa semuanya. Ermm, sempat lagi Si Khrul tu menyibuk. Bla bla dan bla. Konon konon speaking laa. Cewahhh. Gelak guling guling aku. Erkkk.

Huk huk huk, susah betol. pening kepala, tambah tambah bila dapat jurulatih macam Zahir ni. HAHA. Nasib baek dia baek je. Haha, puji zahir lagi. Apa pun, dia memang bagus bab bab jiwang jiwang ni.. Kan kan kan? Ermm.. nak keluar tajuk kejap. Selama ni aku anti je lagu korea. Haha, tak anti cuma tak suka. Bukan sedap pon. Huk huk, last last dia laa yang buat aku suka lagu korea. Erkk, lagu korea pertama yang aku sudi dengar dengan sepenuh jiwa raga sampai histeria hari hari rasa nak dengar lagu tu memang tahap giler la! SS501 A song calling for you. Tak tau nape aku tertarik dengan lagu tu. Erkk, setelah mendengar kat belog Zahir.. jadi minat. Erkk, walaupun aku cakap kat dia lagu hanya sedap seposen je tapi actually best tahap gaban laa! Giler ah lagu tu, huhu. :)

Lepas sudah tu, masuk bilik kaunseling lagi. Then, baru pergi makan dengan Hani. Lepas tu, jumpa teacher Azhana kejap. Huk3. Lepas tu lagi pergi dewan makan dengan budak budak ni. Tengok geng nasyed bernasyid. Hihihi. Malangnya, mereka asyik suka suka je bila tengok kami. Haha. Gaya takde semua takde. Hurmmm. Tak macam semalam. Semalam memang rehearsal. Sorang sorang bergaya dengan baju melayu kuning. Haha, handsome ler kawan kawanku ni. 

:D

Masuk bilik kaunseling lagi. Lepak lepak lepak. HAHA, teacher azhana pula datang situ. Suruh aku baca. Erkk. Aku ni sengih sengih, wakakaka. I kan pemalu! Hihihi. KONON KONON. Hurmmm, maka bila boring boring keluar tengok girls maen bola jaring. Cikgu Sue tengah latih mereka. Hehe. Okayy, kemudian lepas waktu solat pergi jumpa teacher azhana lagi kat bilik ERT. Hehehe. Maluuu nye I. HAHA. Ermm, steady je laa. Sempat jumpa teacher Saodah juga! heeeee. Okayy, biasa je laa kan. Baca kejap depan teacher. Tanya teacher itu ini.

Yeahhh. Main pula dengan Iman Kamilia. Anak Cikgu Sue yang still baby. Auwwww. Sangat sangat comel. Macam saya ^^. Ehem, main main dan terus main dengan Iman. Geramnya! Dia sangat cute. Ehemmm, macam Aifaa Najwa laa si kakak dia tu. Haha, lupa.. Semalam dan hari sempat aku jadi gadis andam kepada Effa ni. Cuma menggunakan jarum peniti dan jilbab sekolah.. maka godek situ sini jadilah purdah. Waahahaha. Agak berbakat ye aku ni. Hurmmm.

Ehh. Sambung cerita Iman. Hurmm, tinggal Iman kejap. Pergi amik beg kat bilik kaunseling. Haha, dengan muka tak malunya redah lagi bilik ERT, maen dengan Iman.. Amik gambar dengan Iman. Haha, kami sama sama comel tau. Hihi. *tak sedar diri*

Hurmmm, agak agak dalam 2.45 petang baru aku pulang. Hehe, pulang beriringan dengan Cg Azimah. Hehehe, tolong cikgu bawa laptop. Dari kereta cikgu terus ke surau. Oo yeahhh.

Sekian.



HAHA. C [ii]. Erkk, chumil je :P Wekkk. Uarghh, Sya Izz.. Sila berhenti menggedik! Erkk, HAHA. Bukan menggedik. Sekadar warna warni kehidupan. :P

C [ii] = hati aku kata c [ii] chumil. Hihi

No comments: