Sunday, November 7, 2010

Bola Jaring 0711 F3 vs Cg


Maafkan bila memang kini.. Harus kutinggalkan dirimu
Kerna hatiku selalu kau lukai.. Tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
Ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa

Huk. Huk. Huk.

Salam.

Ngahaha, sedap tak lagu hati yang kau sakiti? Heeeee.

Lagu tu takde makna tau.

Just, lagu yang aku dan kawan kawan dengar tadi.. Masa sesi lepak melepak. Hehehe.

:)

Okay, hari ni pergi sekolah yaa. Malangnya nasib, sebab ada perhimpunan. Wakaka. Pemalas nye, haha. Ermm, okay. Budak form 3 dalam dua puluh orang je datang sekolah. Yang girls. Boys oula adalah lima enam kerat. Hehe. Chekgu chekgu tengah cakap kat depan.. Kami kami borak kat belakang. Hak hak hak. Haha, sangat bagus ye aku hari ni. Pakai kasut dengan sarung kaki cokelat. Wakaka. Kak Mimi asyik gelak gelak je. Erkkk.

Lepas tu, lepak melepak dalam kelas kejap. Hurmm, selesaikan itu ini dengan dia dia dia. Hehe, aku pula jadi emo. Huarghh, tak tahu nape. Okay, senyap. Dan, sambung lagi perbincangan kat Bilik Kaunseling. Huk huk huk. Yang dia tu pula, cerita pasal hidup dia.. Sebak sungguh rasa. Mengalir air mata aku dan Hani. Hurmmm, entah. Entah. Entah. Aku dah malas nak kisah hal orang selagi hal tu tak berkaitan dengan diri aku.


Hehe, aku perlu pentingkan diri.

Biar hati tak disakiti bla bla dan bla, maka aku tak mao kisah lagi pasal hidup orang. Hidup yang aku ada sekarang, dah cukup buat aku terus bernafas tenang.

He. He.

OOo yeahh, pergi tukar baju kasut. Nak main bola jaring. Haha. Lawan dengan Geng Chekgu ni. Ada cg azimah, cg rahamah, cg sumayyah, cg rohaya, cg zakiah as pengadil. Haha. Geng chekgu campur dengan budak siket. Geng Biru. Geng budak budak pula geng kuning.

Motif : Main bola saje saje. haha

Oo yeahhh, aku sempat masuk geng biru kejap. Wallaweyhh, GK. Haha, posisi aku. Huarghh. Aku jaga Mirah GS. Hurmm, Cg Zimah dengan Syeerah jadi Center.

Dan.

19-0

Biru-Kuning.

Haha, kasi malu kat chekgu je. Kalah teruk beb. Sangat sangat power teacher Rahamah maen bola. Aci rembat bola sebelah tangan je. Ehemm, aku kira menang laa sebab aku geng biru. Wakaka.

Tak boleh lawan sifu sendiri, ahahahakss.

Hurmm, lepas tu pergi makan kat kantin. Kemudian, lepak kat bilik kaunseling lagi dengan epa amni syeerah hani. Berbicara soal hati laa konon konon. Sama sama bergosip, nasihat menasihati, luahan rasa. Cewahh. Haha, sambil mendengar Hati Yang Kau Sakiti. Bla bla dan bla..

Then, pergi maktabah kejap. Ada perjumpaan. Mula mula dengan jahatnya aku dengan Hani tak nak pergi tapo rasa serba salah kan maka aku dengan dia pergi laa juga. Oo, bincang pasal jamuan rupanya. Hehe, apa lagi.. Duduk sekejap sengih sengih maka kami blah. Hehe, biar kakak kakak dan abang abang je laa yang bincang. Malas mahu masuk campur. Haha.

:P

Eehehehe, okay. Then, masuk kelas R. Jumpa novel atas meja. HEHE, bace laa kejap. Tiada Yang Kedua. Best juga. Okay, sempat tegur dia pasal blog tu. Wakaka, rasenya dah dekat setahun kenal.. ni first time cakap. Ngeh ngeh ngeh. Masuk kelas S pula. Tunggu budak budak tu selesaikan masalah diorang. Aku pura pura tak mendengar laa. Sambil baca novel. Tapi, adakala tersengih tergelak juga aku ni dengar perbualan budak budak tu.

Sebijik macam budak kecik. Sama sama tak mahu mengalah. Kemudian, sama sama mengalah. Then, sama sama tak mengalah lagi. Aduh, aku pula yang pening.

HAHA.





Sekian, kenangan terindah untuk hari ni

 indeed, mereka yang terindah :)

No comments: