Monday, November 8, 2010

Iman and me

Salam

Memang sesi lepak melepak dan jadi baby sitter hari ni. Hak hak hak. Dalam banyak banyak girls kelas aku.. aku , amni dengan nadia je datang. Kelas S pula  bilah, madiyy, aifaa, eeda. hehe, lepas baca doa aku terus pergi ke kelas Q. Cari geng lama sekolah lama. hurmm, pasal reunion tuh. Huk huk huk.


tapi, entah laa


malas fikir. biar je laa, yang penting aku tak pergi.


kalu diorang nak pergi, handle sendiri la. susah laa macam ni, macam kite berdua je terhegeh hegeh nak buat. masalahnya, apa yang kite nak handle ni perlu ada kerjasama. bukan setakat, saya ikot apa kate awak je. bla bla dan bla.


dah laa, rosak mood


heh.


Oo yeahhh, pergi bilik kaunseling. aku dengan bilah. hehe, memang betol tak ade kerja ni. hehe, ape lagi.. bukak pendrive fifi dan main game zoo. haha, dah laa guna pc bilik kaunseling. siap ajak lagi cg ziemah maen game sama. wakaka. nasib baik cg faham. hak3. sempoi aje.


lepas tu, jaga Iman Kamilia. Hehe. excited sangat aku semalam bila aifaa cakap cg sue nak bawa Iman hari ni. Yeahh. dia sangat comel. hahaha.


sementara geng pengewas form 3 kena tarbiyah dengan KP diorang. Haha, tak de laa.. cuma ala ala tarbiyah laa juga kan.. hak3.. aku yang jaga Iman. Hurmm, dengar laa jugak so'ul cakap sebab diorang duduk dalam bilik kaunseling kelompok je. aku yang kat luar ni, ehemmm ehemmm.. dengar laa juga. HAHA.


sweet sangat jaga Iman. Terutama bila mata dia membulat tengok kamera. haha, automatik bila orang tangkap gambar dia.. mata dia akan jadi bulat gitu! haha, sangat chumil. weeeeee. huh, gamat suasana bila geng boys ni masuk bilik kaunseling. terutama si ketua kelas aku. huwaaaa, tak abes abes dengan mulut laser. wakaka, bila aku dukung Iman dan bawa Iman pergi kat tepi pintu.. macam macam dengar gurauan diorang. sama sama mengenakan. haha, geng boys aku memang macam tu. tak sah kalau tak gurau sesama diorang. erkkk.


tumpang ketawa je laa aku. haha.


okaii, Iman tidur. cg sue datang jaga pula. kami pergi makan kat kantin. then, pergi balik kat bilik kaunseling. Iman dah bangun. comel! hahaha. then, duduk lepak lepak. kena pergi pustaka. bincang pasal jamuan. heeee, aku dengar je geng kakak abang ni bincang. HAHA, sampai satu saat 


'tengok nih, sampai tido hok ni sore'


bicara kak yus.


malu malu malu. wakaka, terganggu lenaku. huk huk huk, sejuk. maka, aku tidur laaa. haha. 

:P

hurmm, lepak kat bilik kaunseling. then, naik atas kelas.. baca novel. dengar dengar geng cakap. suka suka gelak gelak tawa tawa.


auwww.


hmmm, bawa Iman pergi jalan jalan kat kelas form 6. dengan Amni. Okaii, letak Iman dengan cg sue. Naik atas kelas.. heeeee.


tak sempat minum air blender. haha, lambat sungguh hok tu sorang. ceh,hehe. takpe takpe, bagi kat amni ngan epa je laa.



sekian.

No comments: