Tuesday, November 30, 2010

My dearest Alma,


Salam, semalam kak jenny datang rumah. Hehe, my cousin. Hurmmm, riuh je rumah dengan anak anak kak jenny. azim, amisha, adam, alma. haha, alma tu sangat sukakan kucing. memandangkan encik Jebat berkeliaran kat dalam rumah masa tu, habis segala tempat Alma jejaki. Haha, sampai siap meniarap bawah meja kat dapur, pergi cari kat ruang tamu. hahaha, memang kesian laa Jebat malam tu. last last, letak jebat dalam bilik me. ngeee ngee ngeee, kesian Alma cari merata rata tak jumpa. lastnya, bawa je Alma masuk dalam bilik. haha, siap bergambar segala bagai. lama sangat maen dengan jebat. Jebat pun dah macam moody je. Kah kah kah. Well, lama lepas tu baru Alma maen masak masak dengan Farah. Ada geguli, pepasir, alat masak mainan. Haha, sweeeeeet je.







Alma yang chumil, macam kak sepupu dia ni. HAHA.

2 comments:

A.D.A.M. said...

comelnye Almaaa. :D

Sya Izz said...

hehe, comel kan? hak3