Friday, July 30, 2010

ILIM | 30072010


Hari ni hari terakhir ILIM. Kumpulan A mula dengan B Arab. Then, ustazah pecah lagi.. nak bagi perhatian lebih. Maka, sesiapa yang dapat 75 ke atas kena pergi dekat Dewan Ibn Rushd. Haha. Sempat lagi teacher Saidah berlawak, dia cakap jangan pergi sekolah kat kelas Ibn Rushd pulak... Okey, belajar dengan Ustazah kesayangan, ustazah Rohani. Ngeee ~

Rehat, makan kuey tia. Tapi, aku makan sikit je. Hak3. Lepas tu, masa BI. Jadi kumpulan. Buat karangan. Okay, :) . Makan tengah hari, nasi lauk daging kicap dengan sayur. Oo yeahhh, kemudian.. Budak lelaki awal-awal dah blah dengan bas ke masjid. Tinggalah girls bergalok. Sementara menanti waktu zuhur masuk, sempat kami posing dalam dewan itu. Pasang lagu kuat-kuat guna mikrofon. Cakap sana sini. Yang paling best! Bab posing laa, ramai-ramai gitu. Yeahhh, semua orang suka bergambar dan berlawak. Hahaha.

Dalam surau, budak-budak ini dengar teacher Saba bagi nasihat. Sweet, then masuk balik bilik. Lama juga menunggu boys datang. Sementara itu, aku dengan Cipaa tak tahu nak buat apa. Gi mari gi mari. Hahaha. Then, TERberhenti kat tempat duduk Danny. Wallaweyh, ada buku tebal amat. Tajuknya Khalifah-khalifah Allah rasa.. Cerita pasal Abu Bakar, Ali, Umar, Uthman rasanya.. Aku pun baca laa. Haaha, kira Danny halalkan je laa. Cipaa pula baca Imam Syafie pejuang kebenaran rasa... Ngeee ~ Punyalah tekun sampai tak perasan boys dah balik.

Tapi, biasalah.. Boys kan pemalu.. Sanggup duduk luar dewan kejap, tunggu geng diorang ramai... Haha, si pahmi pula masuk gitu je. Pasal dia sangkut baju sekolah kat kerusi tepi aku sedang duduk. Selamba je suruh aku hulur baju dia, hahaha. Then, ceramah;Ahmad Fadzli Fauzi. Gelak. Gelak. Gelak. Haihhh. Tapi, lebih kurang masa-masa tu, aku TERmengelamun.. Waahaha, Atok_Fi tak habis-habis kacau aku. Konon aku kemama lebih. Ceih, nasib aku. :D

Maka, habislah cerita. Sekarang, gambar untuk kenangan terindah :)











































































- Boys! Aku curi amik gambar korang dalam fb. Tak sangka aku boys pun boleh giler posing juga. HAHA. Gelak guling-guling kejap. Ngee ~ Gurau, we're rock ^_^

No comments: