Sunday, July 25, 2010

Salahkah aku berpesan pada angin ?


Salahkah aku mahu berpesan pada angin ?

Angin! Tolonglah. Bawa warkah ku terbang ke awanan.

Hurm, hari ini tak seceria dulu. Ngeeee. Ya ALLAH, tolonglah pegang iman aku! 

Tak mahu laa asyik turun naik. Huhu. Tapi, dah memang macam tu. Haihhh.

Sya Izz ; mood mencari. Buku BA. Di mana you ! I rindu nak baca you. I mahu belek you. I kasih you. Tolonglah jangan hilang. Suka hati you lah nak lari daripada I hari ini tapi, tolonglah kembali. I nak baca you.. I tak nak kena cincang dengn ustazah. You....

Petang tadi sempat termenung di tangga. Siap duduk lagi. Diam. Dalam dua pilih minit. Ah, membazir masa betul ? Kejamkah aku ? Muahaha. Buat AWAK, aku tak marah awak. Tapi, maaf. Perasaan aku tadi dalam mood kegeraman. Maka, hati.. Aku keraskan. Maaf, tapi aku tak jamin kalau aku nak TERgeram balik kat awak.. Selagi aku belum TERkena cincang dengan ustazah. Harap awak faham. :)

Okey, Sya Izz sedang muhasabah cinta. Tolong diri sendiri.

SyaIz kena sedar diri. Yaaa, jangan jadi budak kecik. Macam Zahir cakap tulis, semuanya kena disiplin. Hurm, dah. Dah. Aku hanya mahu menulis. Riwayat aku. Hehe. Fb dah aku tinggalkan. Si Ungu hp pun aku rasa nak tamatkan riwayatnya! Ohoho, tak ada lah. Dengar sini wahai Si Ungu, aku tak mahu guna you. Aku dah malas. You, I cuma mahu pegang, main sama buku je sekarang. You fahamkan... I cuma akan ada buku dan blog buat masa sekarang..

You jangan cemburu tau. I tak akan pernah dapat hidup tanpa blog. Bak kata  

Atok_Soul; That's SyaIz's passion.

Muahaha. Oh lupa! Aku ada dua orang atok.

Atok_Soul dan Atok_Fi.

Kah. Kah. Kah.

Tak pe kan, tak pe kan? .. Eh, sambung bab blog. Sebab, di sini I mencurah rasa. Dan, I tak akan terikut-ikut dengan sesiapa. Tak akan lagi ada polisi menjaga hati. Muahahaha. I bukan nak jadi jahat tapi I ni bukan baik sangat. Ngeee ~ 

Sya Izz, up up and away !!!

Ps : Tukar kejap warna blog. Biar simple sikit. Dan, tak gelap. Muahaha. Aku jamin, sekejap saja.

:D


Sakit yang ku rasa biar jadi penawar dosaku.. Butir-butir cinta air mataku, teringat semua yang kau beri untukku.. Ampuni khilaf dan salah selama ini.

Ya Ilahi, muhasabah cinta.

No comments: