Friday, July 16, 2010

Panggil Aku Dahlia


Salam!

Uhuuuu. Pagi, tak pergi tuisyen sejarah. Sebab, tak ada orang dapat hantar. Tambahan pula, ada Hanis dan Kak Qila kat rumah. Haha. Pagi sampai tengah hari.. Aku habiskan novel Panggil Aku Dahlia. Best! Latar tempat yang sweet aje. Cameron Highlands. Waa waa. Terbayang-bayang. Hahaha. 

Malam, pergi Wakaf Che Yeh kat Kota Bharu. Dua family. Ayah Mat dan family aku. Ooo yeahh. Aku mengaku! Bosann. Hahaha. Belek tudung, belek kain. Biasalah, orang perempuan. Aku dapat satu kain, warna hijau. Campur-campur oren, ungu, kuning. Rm 50. Haha.

Balik rumah, mama tuntut, pujuk cakap tak payah laa pakai kain mahal-mahal. Budak budak lagi kan.. Haha. Okey, ambil lah. Sya Izz beli yang lain. Perjanjiannya; dapat jubah raya lain satu! Yeahhh. Hahaha.

Sekian.
 

No comments: