Thursday, July 22, 2010

ARJUNA


Hello sayang!

Ngeee ~ Arh! Sya Izz mahu mula mencoret kata. Mahu panjangggggg gitu... KONON KONON.. Muahaha.

SEMALAM :

AKU pergi kelas malam kat sekolah. Actually, kelas tak ada kan.. Tapi, alang-alang dah jadi budak rajin maka aku pergi je laa. Masuk kelas tu, sikit je budak. Budak asrama.. Masa aku sampai tu ada sang arjuna semuanya... Muahaha. Girls sibuk berbelanja air.. Izzat, Khrul, Qwan, Uzir, Mahfuz.. erm, tu je laa kot. Aku redah je dengan Zahra. Keluarkan buku, jawab BI. Oo yeahhh. Lepas aku siap, Cena.. Meni.. Ira pun masuk.. Kitorang lepak, borak-borak kejap.. Then, azan Isyak.. Si boys pun turun pergi surau.. Solat. Hehe. Soleh semuanya yaa.. Ahakss.. Maka, kami girls pun bergalok laa dalam kelas. Well, aku jadi cikgu. KONON KONON. Siap speaking BI lagi, girls yang lain geleng kepala je tengok aku-macam-terlebih-obat-tido. Muahaha. Kemudian, kami tutup lampu.. Jadi sejuk je... Damai, duduk dalam gelap. Sepi tapi indah.. Borak-borak.. Boleh pula FatinJihah terlomat-lompat ke depan. Terkejut Cena tengok, dah laa serba satu pakaian hitam. Wakaka. Makan yougart Ida. Turun bawah tak pakai selipar. Keliling bangunan. Masuk kelas, hampar kertas.. Bersimpuh atas kertas. Gadis-Melayu-Terakhir-laa-katakan... Muahaha. KONON KONON main rumah-rumah. Ambil pinggan kertas, kata nasi. Bla.. Bla.. Bla.. Aduh! Adakah kami berumur 5 tahun? Ngeeee ~ GELAK RAMAI RAMAI. Sweet. Memang lepak laa kami malam tu ! Nak tahu tak? AKU SAYANG KORANG.


HARI INI :

CIPTA SEJARAH. Haha. Kenapa? Sebab, hari ini... KANAK-KANAK RUSHD bermastautin di makmal sains sejak pukul 7.40 PAGI sehingga 12.05 TENGAH HARI. Muahaha. Masa pertama, masa SN. Kemudian, BI.. Teacher tak ada.. Mt pun sama.. Lepas rehat, PS. Maka, teacher Rahamah ambil semua masa itu. Kami buat latihan.. PMR 04 05. Oo yeahh. Teacher cakap selagi malam ni tak mimpi teacher and kertas soalan sn, selagi tu kamu semua kena buat kertas ni... Lebih kurang macam tu laa.. Dan, okay. Hehe. Masa PAI, ustazah tak ada. Aku dengan Jihah pergi maktabah. Hurm, sempat ajar adik f2 buat BA. Sempat kacau mengacau En N, En Z dan En S. Kesian Cik J. Agagagaga ~ Tapi, sekali lagi aku nak tanya.. KAMI UMUR LIMA TAHUN KAH? Haha..

MALAM :

TUISYEN sepatutnya kelas mt, tapi bi. Yeahhhh!!! Muahaha. Jawab soalan. Dan, amik ko. Itulah! Niat tak betul. Jawab sebab nak lawan dengan En Lipan. Astagfirullah. Hehe. Tak baik, belajar kena ikhlas! Hurmm. Okay. Malam ni sejukkkk sangat. Tapi, aku panas. Haha. Kipas kat tuisyen tu aku pasang, biar kena aku je. Sebab orang lain sedang menggigil, muahahaha.Best! Teacher bagi cokelat. Sorang satu. Tapi, mula-mula teacher cakap siapa betul belaka techer bagi segenggam cokelat tu. Dan, tiada siapa. Hahaha. Maka, teacher cakap nak bagi sorang satu pun tak cukup. Oleh itu, dengan machonya.. Boys cakap tak apa tak apa. Bagi ke girls je. Hahaha. Maka, teacher bagi laa kat kitorang. Perisa oren! Hari ni ada En D, En M, En AA, En IA, En Lipan, Cik SI, Cik ZS, Cik I, Cik J.



    Stand 4


SEKIAN SAHAJA.


[ Aku ; alergik dengan En Lipan. Padahal dia tak ada buat apa apa pun. Muahaha. Tapi, Cik SI budak baik.. Maka, Cik SI senyummmm ]

[ Mereka ; kawan selamanya ]

[ Dia ; lupakan ]


No comments: