Sunday, January 30, 2011

Bio Bhio Bhiyo :P



Salam


aku tahu, sentiasa perlu menghargai setiap detik yang terjadi dengan penuh kebahagiaan.
maka, aku mencuba dengan seikhlas yang aku boleh.
aku tahu, kegembiraan sentiasa ada di mana mana
asal aku pandai melihatnya


:D


tadi, balik lewat. maka, aku dera budak itu ajar aku subjek biology. haha, aku betul betul lost dalam itu subjek. aku tak tahu apa masalahnya. haihh, cikgu punya laa best. tapi, aku? hehe, maka dia ajar aku dari bab penting yang mula mula. melepak kat tepi surau. huk huk, berterima kasih sangat sangat wahai budak :)


ada jugak tadi bersungguh memang dia terangkan aku pasal benda benda tu, tapi sempat lagi aku kejap kejap menguap, mengantuk, buat muka bosan HAHA betol laa.. itu subjek bagi aku betul betul =_=" huwaaa, aku suka khemiyya! betul. sangat best huhuhu.


okey, itu saja mahu tulis.
Jumpa lagi, chaw beb :)

No comments: