Sunday, January 9, 2011

Perit


Balik lambat sikit hari ni. Buat kerja bawah pokok, hurmmm.. tetibe asyik teringat mereka. 

Mereka = warga Rushd. 

Aku pun tak tau apa nak jadi dah,
macam tak boleh nak terima kenyataan
yang aku bukan lagi sekelas dengan mereka dan bla bla bla. 

Ya Allah, sangat sangat rindu mereka. Perasaan yang erkkk entah, sukar nak aku luahkan.

Tapi, yang penting.. perit. 

Bilamana teringat kenangan kenangan :|

Lama lepas tu, pergi blok tingkatan tiga.
Masuk ke kelas 3 Rushd, dan duduk di situ.
Kosong, sepi dan sunyi.
Untuk beberapa ketika, terus terimbas hikayat kami waktu menghuni kelas ini tahun lepas.

Hikayat lama yang sungguh indah.
Tiba tiba je rasa macam sedih (?) kenapa yaa, aku begitu merindukan mereka?

T_T 

Aku tidak bergantung hanya pada khayalan. Namun, aku juga tidak tegar berdiri di luar fantasi. Hikayat itu seolah olah tidak mahu lerai dan terus mengimbaskan ceritanya ke dalam memori aku. Memori yang selama mana berdetak seiring degupan jantung ku. Nun di angkasa jua di awanan, aku masih menghargai detik itu. [SI,aome:tts'em]


2 comments:

~JiEsYaH~ said...

akuw p0m samew weyh..rindu bngat sma teman2 ku dlu...lu bleh kmpul jd 1 blik...msti best...huhu =)..bt reuni0n..???

Sya Izz said...

haha, tu laa.. yg penting, sentiasa d hti T_T