Thursday, January 6, 2011

Five O girls


beribu bintang di langit kini menghilang.. meraba aku dalam kelam.. rembulan mengambang kini makin suram.. pudar ilhamku tanpa arah.. sedetik wajahmu muncul dalam diam.. ada kerdipan ada sinar.. itukah sinar ataupun rembulan.. terima kasih ku ucapkan.

Salam.

Hari ni rasa yang happy amat. 

Sebab, dah dapat sesuaikan diri. Dah enjoy sesama sendiri. Dah bergelak tawa bergurau senda bekerjasama sesama sendiri. Betul laa kan? Kita kena sentiasa memahami :)

Tadi, kelas dah susun meja. Geng aku kat tengah, satu satu nya yang buat bentuk kumpulan. Aku, Husna, Lyana, Anis, Syafiqa. Memang ceria laa dengan diorang. Ceria giler giler. :D sebab tu dah mula rasa best. rasa sayang dengan kelas R versi 2011 ini.

Lagipun, nyaris nyaris ke kelas K tadi. Hurmm, serba salah dibuatnya. Haha, bergelut dengan perasaan. Cewahh, kan best.. kalau aku masih ambil biologi tapi masih boleh tambah ict? Haha, mengade betol ye. Kritikal betul rasa, terpaksa pilih antara bio atau ict.

Lepas timbal balik segala bagai, aku putuskan.. yang aku amik biologi. Well, ini pilihan aku. Pilihan yang aku rasa dah tepat. walaupun masih terselit rasa was was siket bila hati meronta ronta cemburu bila tengok Izzat Aya, Eme, Akkir belajar ict. Huwaa, geng aku masa form 3 tu. Relakan je laa. Kelas biologi pun best ape, yang penting.. kena tanamkan minat.

dan, mesti rajin :D

Ouh, tadi aku dengan Cena bagi hadiah istimewa untuk Hani. Pagi tadi, aku nampak pisang bawah meja Cena. Alah, pisang breakfast asrama. Cena tak nak makan. Haha, comel je pisang tu. Dah laa besar, kuning memang sedap laa nampak. Tapi, aku tak suka pisang. Haha, aku mekap aje pisang tu. Dengan marker HAHAHA setiap bahagian penuh. Siap melukis lagi, cewahhh.

Lepas tu, padam balik. Whiteboard marker, hilang laa. Cuma, kulit pisang je laa yang tak jadi kuning dah. Haha, aku dengan Cena pun kongsi tulis tulis kat pisang tu. Apa yang kami tulis? Biarlah rahasia. Hal kami, haha. Conteng conteng siket. Lama je rasa nak tunggu rehat. Nak pergi kelas Q, nak letak kat meja Hani. Akhirnya, rehat tiba. Aku dengan Cena turun. Hani takde kat kelas, bagus! Hihi, sambil borak borak dengan kawan kawan lain.. aku letak je pisang tu dalam meja. Misi selesai. Haha, gelak tak berlagu laa Hani nanti.

Kami juga dah hampir siapkan jadual bertugas, jadual kelas dan carta organisasi. Haha, kira tersangat efisyen laa kami. Perempuan kan ada tiga kumpulan. Kumpulan Aina siapkan jadual bertugas. Aku, siapkan jadual kelas. Pqah siapkan carta. Terasa sangat sangat bekerjasama macam ni. Masa ni laa baru aku rasa, aku sayang mereka wah! :)

Tengs ye my group, ceriakan hari aku hari ni.

** Oya sayang sangat Oce, Ona, Ohae dan Onis **


No comments: