Wednesday, January 19, 2011

t i g a, sehati sejiwa XD


Aku rasa kan, hari aku macam orang sewel T________T

HAHA XD, hidup hidup kena tipu. t i g a k a l i, s a t u h a r i.

Untuk orang pertama :

" sewel lar mu, huk huk "

Orang kedua :

" huwaaaaaaa, k k s c "

Orang ketiga :

" jeng je rase, tertipu amat, haihhh. nasib :] "

Hari ni masih seperti kelmarin. Latihan merentas desa. Tapi, tak adalah penat sangat. Cewahh, laluan pun didekatkan sikit. Iye laa, kesian kat girls kan. Waahaha.

Pagi tadi main bola jaring. Me jadi center. Haha, gilak betol. Memang sangat best! Ehemm, main ramai ramai. Haihhh, jatuh situ sini. Menjerit situ sini. Ketawa ketawa. Haihh. Masa BM tadi, cg tak masuk. Macam, wahh. First je rasa. Masa tu, budak budak girls yang lain mesti laa study. Haha, group aku juga yang macam tak reti senyap. Hehe, macam.. ni je peluang nak lepak wakaka bila cikgu tak masuk kelas. ehee, tingkatan empat kan.. amat jarang untuk cikgu tak masuk kelas. HAHA. :)

Kami pula, borak pasal nama. Maksud nama laa bla, bla dan bla. Well, haha. 

Masa BI tadi pun, lucu habis. Jawab soalan kan.. Bila bincang, teacher suruh laa siapa siapa volunteer nak bagi jawapan kan.. Haha, nak dijadikan cerita... bila sampai number seven, takde orang bangun. Lama jugak laa. Haha, aku dah berkira kira nak bangun untuk jawab. Nak bangun ke tak nak bangun ke tak. Tapi, aku bangun juga. Tup tup, Syafiq pun bangun juga. Sama sama bangun. Aku tak perasan lagi masa tu. Ye laa, Syafiq duduk kat depan aku dan memandang ke papan putih. Kedudukan aku pula belakang dia dan memandang ke arah tingkap. Haha, meja kumpulan kan.. Bila aku baca, tiba tiba budak budak ni bersorak ala ala gamat gitu sambil kedengaran suara suara yang berkata 'pakat ke? haha'. 

Aik? Aku tengok tepi, Syafiq tengok belakang. Haha, kasi malu je. Sama sama berdiri. Haihh, budak budak ni gelak tak berhenti. Aku pun, macam =_=" Heeeee, terduduk aku. Aku tak ingat laa Syafiq tu duduk ke tak. Teacher pun cakap 'well, syafiq syafiqa sehati sejiwa kan.. takpe takpe, haha' haha, aku pun tergelak sudah, teacher pun suruh aku baca dulu. Number eight, baru Syafiq. Bila teacher keluar je, tersengih kitorang. Cehh, nasib laa kawan ;D

Oh yaa, dalam kelas aku.. ada Syafiq [sapik], Nik Syafiq [nik], Nurul Syafiqa [pqoh], Nurul Syafiqah [pqah], Syafiqa [aku:princess iqa]
Kelas S masih ada Nor Syafiqah [pqah manaf] dan Syafiqah Aqilah [pqah qilah]. 
Tetiba rasa macam glemer je nama macam nak sama semua XD

Cerita kelas hari ini, bukan ada apa apa sangat. Cuma, sangat manis laa untuk dijadikan kenangan. Hahaha, kitorang kan kawan selamanya. Lagipun, this moment is not permanent in life. Sebab itu, hargai cerita hari ini untuk kenangan hari esok :D

Lepas habis solat zuhur kat surau, warghhh.. geram amat. haha, nasib laa mu Ponti. Siapa suruh? Aku asyik lepaskan geram kat dia. Haha, dah dia penyebab jugak kan. Lastnya, kami lepak bawah tangga with others. Then, aku bangun dan pergi duduk kat tepi dinding. Depannya ada tanaman pokok pokok. Depannya terpampang bilik akses. Duduk lepak kat situ. Si Ponti pun sama. Huargghhh, hurmmm. Lepak macam kat jalanan tu. Haihh, bila cikgu panggil pergi perhimpunan.. kitorang tak pergi lagi. Lama tu, bila orang tengah panaskan badan.. baru kitorang ikut. Yang penting, nasib baik aku tak g i l e r hari ni =_="


Jalan jalan lari lari penat penat, sampai sekolah. Rileks rileks dulu. Okay, pulang.

6 comments:

z@hir_ReVoLuTiOn said...

dop deki pownnn..haha...kbtulan jer tuh..

Sya Izz said...

ha ha ha, suratan atau kebetulan ? kn dh ckp, sehati sejiwa ;p

ha_ziem said...

hux6..zaher deki nga sapik...

z@hir_ReVoLuTiOn said...

klu dekp pownn..bkpernyer...??

Anonymous said...

phewwiiit phewwiiiit. :D

Sya Izz said...

;p, hahaha.