Thursday, January 13, 2011

Princess ? :D



Gambar selingan :D HAHA.

Ermmm, hari ni kepala otak memang sangat berputar. Dalam banyak banyak mata pelajaran, Syari'ah Islamiyyah yang paling aku suka. Sebab, paling sempoi.. santai dan cool. HAHA. Memang relaks laa kalau belajar SI. Tapi, tadi ada dua m/p yang memang buat aku rasa nak auwwwwwwwwwwwwww, haha.

Pertamanya, addmath. Arh, memang dah set dah dalam fikiran ni.. senang laa bla bla dan bla. Tup tup, cikgu ngajar mula mulanya faham. Tetibe, cikgu suruh try buat sendiri. Bagi soalan, dan jawab ikut langkah yang telah diajar tadi laa kan. Haha, nak dijadikan cerita.. otak pun blank. Huhu, bila cikgu terangkan jawapan kenapa itu ini bla bla dan bla.. otak aku masih tak nampak. atau secara rasminya, masih takde kepahaman. hihi. jadi, bila dah tak paham dari awal terus tak paham apa yang cikgu cakap seterusnya. aku nak bertanya tapi asyik tak sempat. Arhh, rasa nak nangis je. Menyampah betul, wakaka. 

Disebabkan usaha tangga kejayaan, maka aku pun try jugak fahamkan sendiri bla bla dan bla. Akhirnya, masih kabur. waaahaha, bila cikgu keluar.. kawan kawan semua tak boleh nak terangkan balik. Diorang blur yang cikgu ajar kat part last tu. HAHA, aku tanya yang part awal awal tu laaa. Huhu, last last 'chekgu sapik' yang ajar. haha, tu pun dua tiga kali dia terangkan baru aku nak paham. Bila dia terangkan, tup tup.. dapat! Terus paham, waaaaa. Nak melompat rasanya. Ouuwww, kefahaman adalah kebahagiaan (?) 

Elok elok dah okay semua, turun makmal fizik. Huahuahua. Cikgu ajar bab nak kira nak tukar bla bla dan bla. Okay, nasib baik dah okay standard form. Cuma tu laa, nampak susah laa encik fizik ni. Haihh, bukan apa.. ayat ayat jalan kerja bla bla dan bla. Ouh, bila aku dah tak paham sekali terus jadi malas nak dengar. Waahaha, takpe takpe. Dengar tu dengar, tapi bila dah keluar makmal...

'ouh, apa yang aku belajar tadi ye?'

hehe, sungguh.. aku agak kureng mengira. aku tak suka tak suka tak suka. addmath dengan fizik. =_=" 

aku cakap kat Yana

'kenapa ea kena belajar ngira segala bagai. kalau semua ala ala essays semua kan senang. tulis aje'

haha, nampak sangat malas berfikir -_-

Okay, balik sekolah. Huarghhh, dah berazam ni.. bila kat rumah nanti, study semula. well, haha. Sempat jumpa Cg Normah tadi kejap. Bincang bincang siket. Rasanya, dah okay laa dengan bio. Dah tak rasa ralat sebab lepaskan ict, walaupun aku tak tahu kenapa aku lebih pilih bio daripada ict. walhal cita cita yang tertanam sekarang, nak jadi jurutera rangkaian. haha, konon konon. aku nak amik ict tapi aku tak nak lepaskan bio.*tamak HAHA* yang pasti, takdir dah tertulis begini. okay je, tak kisah sangat. kalau tanya hati, tak tahu pula nak jadi apa sebenarnya. just, belajar je. hihi. bukak tadika laa nanti, senang. hak hak hak, dari kecil sampai sekarang.. masih ada tau cita cita nak bukak tadika sendiri. jaga budak budak, main dengan budak budak. haihh, sangat best. waaahaha. :)

ehh. ehh. dah habis jumpa cg normah, aku dengan cyfaa pergi makan nasi air kat belakang sekolah tu. dah bukak pun, dah lama tak pergi sana. tahun ini, hari ni baru first datang. mengimbau kenangan masa di tingkatan dua. lalalalala. cakap cakap borak borak, baru laa kami pulang.

ho ho, sentiasa senyum ye Cik Sya Izz 0.o


Psttt : Gambar-yang-ada-perkataan-princess, hahaha. Itu syadid. KP PSS tahun lepas. Memang rapat dengan geng dia. Zul, Muhai, Seiny, Nahdi, K Gra, K Farhah, K Atin. Auww, rindu mereka laaa :'(

*akusentiasacakapakuniprincess,sebabturamaiorangsukaharuspanggilakuprincess* HAHA.

3 comments:

ha_ziem said...

aQ yg name 'memang' prince pon xsuroh orang panggeL prince

~JiEhAn~ said...

hahaha..tau...bt0l 2 hazim...
pe2 p0m...ika kan dax epy s0km0w...xsl0h lar lu die suh 0rg pnggil princess p0m..muahaha =)

Sya Izz said...

kot aku lar hazim :P

waaaaa,,, jihah. saaaaayang mu :D