Monday, January 10, 2011

En Phy, Pn Chem dan Cik Bio


Yuhuuuu.

Encik Physics hampir hampir memeningkan aku hari ini.

Puan Chemistry pula yang paling aku-rasa-macam-nak-terjun-dari-awan-ke-laut. huk huk huk. sudah laa memeningkan, mengantuk kan aku pula. Sampai nak menulis pun tangan dah tak betul. Rasa macam antara mimpi dan realiti. Rasa ke awanan, kah kah kah. Punyalah susah mata bukak tutup, sampai Cena terpaksa hulur cokelat dan aku terpaksa bercakap jua dengan Cena. Ala ala borak, sebab boleh pengsan terus nanti kalau mulut tak hidup. erkkk, naya naya.

Berjenuh kami geleng geleng kepala sewaktu di makmal phy dan chem. Ooo laa laaa, usaha tangga kejayaaan. huahuahua.

Cik Biology pula baru masuk bab dua. Haha, cikgu suruh baca dulu tapi belum baca. Pening dengan kerenah Encik Phy dan Puan Chem. Adalah Cik Bio pun nak buat aku jadi macam orang tak betul juga ?

Arhhh.

Sabar. sabar.

yang bestnya, Syari'ah Islamiyyah tadi. Hahahaha, sungguh tak henti henti gelak. terus segar.. dah tak ingat dah apa belajar chemistry bla bla bla tadi. Owww, nampaknya awal awal lagi aku sudah tidak jatuh chenta pandang pertama dengan Puan Chemistry.

Ouuu, tidak! habes laaa aku T_T

4 comments:

ha_ziem said...

gedik nyee

Sya Izz said...

iye laaa. ak gedik.

Ummu Hani said...

akak Sya Izz~

orang ckp,mula2 benci,lama2 jatuh cinta..apa kata akak benci dulu diorg tu ->> En Phy and the family lps tu msti akak jatuh cinta ngan diaorg..wakakaka xD [hehe,otak dh x betul ni,senget weyh]

Sya Izz said...

Hani : hurmmmmm *fikir* hahaha, iye laa kan. betol jgak. wakaka :P