Sunday, January 16, 2011

selamat, selamat dan selamat


Lyana tak datang sekolah hari ini. Rindu =_="

Paling lambat turun perhimpunan dengan Hani kesayangan, blok dah laa hujung. Dalam perjalanan, nampak k mimi berdiri kat kawasan bola tampar tu sambil tengok jam. ehm ehm, janji tak buat lagi, hahaha. ^^

Ouh, hari ni macam biasa. Masih sedang dan akan membiasakan diri dengan suasana baru. Haha, tak habis habis cakap pasal ni kan.. Cuma, sekali lagi aku nak cakap kat diri sendiri

'tolong, jangan main main'

Haha, tadi.. dalam makmal biologi. Teralih perhatian sikit terus tak tahu cikgu tengah cakap apa kat depan. Huwaaaa, elok elok je faham. Lepas tu, kalau keluar makmal.. memang confirm dah.. tak ingat apa yang di dengar tadi. Haihhh, esok ada kimia dengan fizik. Uarghhh! Tetibe je rasa seram dengan benda ber t i g a tu. Well, hihi. 

Kena buat peraturan baru ni.

Cik Sya Izz : 'malam malam, jangan bukak komputer untuk berblog berfesbuk yang ntah apa apa. demi masa depan!' hahaha.

Betul, aku pun seram je dalam kelas. Dikelilingi dengan budak budak yang rajin comel pandai dan bijak HAHA buat aku rasa erkkk, aku pun nak pandai jugak. haha. kalau nak pandai jugak, kena laa rajin. kan kan kan ? kalau dah usaha tu, at least tak laa rasa ralat kalau tak faham apa apa itu ini. Ini tak, bila dah tak faham.. terus mood melayang layang. nak study pun macam haisshhh, ntah ape ape :| sudahnya, dibiarkan aje macam tu. dari sikit tak faham terus bertimbun tak faham. 

belajar tak faham belajar tak faham belajar tak faham, naya laa aku T_T

konklusinya, jangan jangan dan jangan sesekali tak berusaha untuk memahamkan apa apa yang perlu dipahamkan (?)

selamat berusaha, diri sendiri.
selamat rajin, diri sendiri.
selamat tidak mengalah, diri sendiri.
selamat kuat, diri sendiri.

oh yaa, jangan cakap tak serupa bikin ye wahai diri sendiri
Selamat berjaya! ^_^


Psst : hari hari post ala ala bagi motivasi kepada diri sendiri, haha. kena kuat semangat, la la la.

4 comments:

ha_ziem said...

hUhux,,NAK jADI CAm KamU lah.... >_<

Rossarina™ said...

semoge sumenye selamat untuk Sya Izz yang comel! :D

Sya Izz said...

hazim > jd diri sndiri suda. haha

kak rina yang anggun, tq~

ha_ziem said...

holah..kamu tu saye..hux6(ngade)