Monday, January 24, 2011

Kena ketuk, kena basuh


Assalamu'alaikum.

Hari ni memang kena 'ketuk' dan kena 'basuh' cukup cukup. 

Dari pukul 8.30 pagi, sampai laa pukul 10.00 pagi.
Tak masuk kelas fizik dua masa, kelas BM satu masa tu memang cikgu tak datang sekolah hari ini.
Masa tu, dah minta kebenaran dengan cikgu fizik.

Hoho, lama nya rasa kena 'basuh'. Memang, erkkk tak tau nak kata apa. Iye laa, dah jadi macam orang gila kan minggu ni. Tak boleh laa biar berlarutan lama lama. Dan, sebab tu relakan diri kena 'basuh'. 

Lama laa kot, tapi aku rasa kejap je. Macam tak nak keluar dah daripada bilik tu. Haha, lega akhirnya. Rasa tak ralat pun terlepas fizik hari ni, sebab aku dapat sesuatu yang amat berharga.

Semangat.

.. dan sebaik je keluar.. aku senyum meleret leret. Hanya rasa bahagia dan lapang. Ouh, aku benar benar perlukan seseorang untuk 'membasuh' aku.

Terima kasih, dah dapat semangat baru.
Keyakinan baru.

dan  

aku rasa tersangat lah lapang! Lapang yang amat sangat. Macam, bahagia.
ouh, aku memang perlukan orang untuk aku bercakap. 
kena 'ketuk', dengan tahap super power!
(erkk) *sengih*

Pengajarannya : jangan ikut kata hati!

Haha, sayang amat la Cg Azimah dan ruang kesayangan.. B.K.
Haihhh, jom jom jom senyum. Jangan emo emo lagi sudah.
Ingat ye apa yang cikgu cakap wahai Cik Sya Izz!

Of hikayat 'ketuk'
Jan2411|08301000
Cg Zimah, BK.


قليل دائم خير من كثير منقطع

Benda sedikit yang selalu(berterusan) lebih baik daripada benda yang banyak tapi terputus(tak berterusan)

:D


Psst : sempat berbuat nakal lagi. Amik kertas pelekat, tulis [**i***] dan lekat kat kerusi. Haha, t i g a! Well, :P nasib baik diorang tak perasan. Sebab aku dah kena 'basuh' kan, kesian pula rasa. Amik semula, buang. Haha, selamat datang :) *akubudakbaik*

3 comments:

ha_ziem said...

Hey,,AsaL U buanG poSt tuh(nada gedik)..hux6..jangket ngan mg laa nih

Sya Izz said...

well, blog aku bukan blog yang emo! haha, ak x buang, draft jer laa beb.

ha_ziem said...

Owr,,hux6..BagOzLaa.. =p