Sunday, January 9, 2011

Kenangan

Apa yang pasti, semua yang dah berlalu tak akan pernah berulang lagi kan?

aku tahu aku perlu terima semua ini
aku tahu aku tetap perlu teruskan semua ini
aku tahu aku kena sedar

aku tak boleh lagi hidup dalam kenangan

'kenangan hanya untuk dikenang, bukan untuk di ingat'
satu hari nanti, aku pasti aku akan cari maksud kata kata tu
dan aku akan fahami sebenarnya apa itu kenangan

maka, bersama kenangan yang ada
aku akan semat jauh di dasar hati
dan aku akan terus tersenyum
hati aku akan terus hidup dengan kenangan mereka

sebagaimana mereka senyum ketika menjalani kehidupan sehari hari
seperti itu lah aku akan senyum juga
untuk mereka
semestinya
kerna mereka

sebab, aku sayang mereka
sampai bila bila, mereka terindah

aku tak pernah percaya 
yang patah akan tumbuh
yang hilang akan berganti

tak tak tak
semua ni tak akan ada galang ganti
aku akan sentiasa senyum
bersama hikayat kami

:D

No comments: