Saturday, January 8, 2011

Minggu kedua


Salam

yuhuuuu, bersiap sedia Sya Izz. Esok bermulanya minggu persekolahan yang kedua. Semoga berjaya! Uhukss, kan dah nak taubat.. maknanya kena melawan arus kemalasan. Yeahhh, teruskan impian :D tak akan putus asa, tak akan mengalah. hurmmm, hati masih merindu warga Rushdianz versi 2008, 2009, 2010. Warga Rushdian tahun lepas yang stay tahun ni hanya laa beberapa orang.

Izzat Muhammad
Husna Munirah
(wah, pasangan ketua dan penolong masih setia dengan kitorang!)
Sya Izz
Faezadti
Athirah
Fatin Fasiha
Nabilah

yang lain semestinya warga kelas K dan S.

Entah, kadang kadang aneh je rasa. Bila diorang takde, sangat sangat rindu! :(

Masing masing dah ke serata kelas.

Bak kata kitorang

Kelas doktor : S,R,T
kelas jurutera : K
kelas akauntan : Q
dan 
kelas arkitek : J

Haha, konon konon laaa.. kedengaran superb gitu. wakaka.

Cikgu Azman selalu cakap 'kenangan hanya untuk dikenang. Bukan untuk diingat ingat'

Sebenarnya, aku masih tak faham ayat tu. Hahaha, yang jelas. Mereka warga rushdianz yang telah bersama aku selama tiga tahun, merupakan orang yang paling aku sayang :)

4 comments:

ha_ziem said...

mmg toL..bukan tuk di ingat,,tp dikenang jee

Sya Izz said...

huhu,, x kesah.. ttp nk ingat juga..

Rossarina™ said...

i like this:
Kelas doktor : S,R,T
kelas jurutera : K
kelas akauntan : Q
dan
kelas arkitek : J


sounds professional! :D

Sya Izz said...

hahaha,, tu laa pasal.. glemer kan kedengrannye.. bru ad semangat nk blajar~ hahaha