Wednesday, June 23, 2010

Baik versus Comel


Biar semua tahu adanya
Diriku kini sendiri

Helo, helo, helo! Hehe. Kenapa setiap hari semakin meletihkan? Waaa. Hurm. Pagi tadi ada perjumpaan kejap dengan budak form 3,5,6. Huhu. Ustaz Da cakap pasal asrama laa. Nasib baik! 8o lebih lagi cikgu nak pelajar masuk. Maka, dengan bangganya aku tak akan tawarkan diri. Wakakaka. :P
Masa PAI, ustazah tak ada. Huhu, aku jadi rajin. Buat kerja sendiri. Hehe. Mula-mula buat sains. Arh! Malas. Hehe. Hafal BA pula. Aku rasa bingit telinga Mc Na dengar suara aku yang asyik tanya dia je. Haha. Dah laa main laung-laung je. Sebatu jauhnya tempat duduk kitorang. Wakaka. Bising doh. Haha. Tabiat biasa.

Math. Best! Rajin lorh, buat latihan. Hehe, bila nak pergi salam.. Teacher Rose panggil aku 'iqa'. Hehe. Lembut ayu je bunyi. Hak3. Oh yaa, tadi kelas tambahan BM pergi pustaka. Tatabahasa. Hihihi. Then, baru je ingat nak blah.. Syadid pun pergi depan aku. Tanya nak pergi mana. Selamba je aku dengan Jihah cakap 'balik laaa'. Haha. Syadid cakap, 'tak yoh, ado kije pss'. Muahaha. Malas nye. Okay! Arahan ketua tak boleh bantah.

Disebabkan aku ni penolong setiausaha, maka aku cuma taip kata-kata atau yang berkaitan dengannya. Girls Pss yang lain sibuk kat luar, pasang itu ini. Rajin-rajin. Bila dah sudah, aku main dengan anak Cg Rosanita. Haha. Cute seyh. Bila Syadid balik daripada kelas tambahan, maka berkomplot laa Hani dengan Syadid mengkritik apa yang aku buat. Waaa~ Tak apa, aku buat semula. Haha. Nasib baik ketua aku ni baik, comel je dengan anak-anak buah dia. Well, aku anak buah dia yang paling baik. Ngeee ^_^

Balik dalam pukul 5 lebih lagi. Uhuuu! Aku sudah bosan balik lewat sebenarnya. Hak3. Malam ni belum sentuh buku lagi. Tengok Twilight. Ahaaa. Ketinggalan zaman laa baru tengok. Haha. Nasib baik ada Syaman. Kan, kan, kan? Uhuuu. Esok ada kem tutorial PMR dekat SMKAWA. Omaigod! Syoknya, tak payah pikul beg-berat-gedabak-macam-ada-berguni-guni-batu-besar-lagi-berat! Yuhuuuu....


Bisakah dimiliki.. hua3


No comments: