Thursday, June 17, 2010

Tag .


Ini dari kak Arina.


1. Apakah nama blog anda dan kenapa anda memilih nama itu?
Nama sekarang. Hurm. Cokelat's Isle. Haha. Sebab cokelat memang tema blog ini. Hurm, aku pun bukan suka sangat cokelat tapi cokelat manis. Cokelat sweet. Aku eja cokelat. Bukan coklat. Sebab, orang dulu-dulu kan suka tambah E. Mungkin, aku anggap blog ini untuk simpan semua memori aku. Isle. Pulau. Sebab, terpengaruh dengan Isle of Innisfree. Memang, aku gila sangat dengan Innisfree. Entahkan wujud, entahkan tidak. Sebab itu, aku guna Isle. Maka jadilah Cokelat's Isle.


2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://sya-izz.blogspot.com/. Uhuuu, gabungan nama aku. Nama aku ada dua patah. Heee, maka aku pendekkan.


3. Apakah method penulisan dalam blog anda?
entah. skema? haha.


4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
Semestinya pernah. Bila hati aku sakit. Tapi, aku sayang amat blog ini. Maka. aku diam. Dan terus menulis.


5. Pernah tak ahli keluarga anda membaca blog anda dan apa kata mereka?
Uhuuu. Dulu-dulu tak pernah. Sekarang pernah. Hahaha. Maka, aku dipanggil mereka Sya Izz walaupun gelaran nama aku dalam keluarga lain. :P


6. Apakah perasaan anda apabila orang lain mengatakan bahawa anda punya blog ini buruk sedangkan masih ada yang mengatakan blog anda cantik?
Aku tak kisah. Masing-masing ada pandangan sendiri kan.


7. Bilakah anda mula mempunyai blog?
Masa aku umur 13. Dah banyak blog aku buat. Tapi, padam. Buat, padam. Dan Sya Izz yang masih bertahan. Selamanya.


8. Siapakah orang pertama yang mengetahui anda mempunyai blog?
Kawan.


9. Apa perasaan anda apabila orang mengatakan tentang blog anda di sekolah/universiti/tempat kerja?
Sengih je laa. Adoii, kenapa korang baca? Buat aku terbolah je. Uhuhuu.


10. 10 orang untuk di-tag :
Ramai sangat. Maka, aku bagi sesiapa yang nak. Sila jawab ya. Dan, wajib kepada Syieqa.

* * * * *

Yuhuuu. Harap kak Arina selamat sampai ke sini yaa. Cepat sihat tau! ^_^


2 comments:

Anonymous said...

Sya Izz, akak hantar komen dari bahrain nih hehe. Tq buat tag akak. Tq jugak doakan akak sehat and selamat sampai. Insya Allah ..

Sya Izz said...

uhuu, dari bahrain .. sweettt. selamat sampai yaa. :)