Saturday, June 26, 2010

Cerita Sabtu

260610 / Saturday

Yuhuuuuu guys. Hari ini ada kelas pagi. Papa dan mama tiada di rumah duh! Fikir. Nak pergi tak? Geo best. Geo best. Geo best. Aaaaaa ~ Okay, pergi. Tapi, dengan Aeme. Muahaha. Kita kan sepupu.. Ouh. Pergi, macam biasa laa kan. Mak dia comel lorh. Kiut, kiut aje. Ngeh3. Belajar Geo. Dan macam biasa, budak Sepilok dengan Thailand tak habis-habis. Sampai cikgu cakap 'macam budak darjah 1'. Hahaha. Biasa bro...

Nak balik tu punya lah lama tunggu. Ada dekat sejam. Ngeh3. Menanti di bawah pohon laa kami. Oh yaa, sempat lagi aku kaca adik Razi. Haahaha. Erk. Actually, berkenalan kot. Haha. Sambil borak bawah pokok, sambil dengar lagu Waka Waka. Yang FIFA tu.. Hahaha.

Petang pula balik Pasir Puteh. Hurmm. Che Ma ada. Macam biasa, balik makan laa. Hehe. Best. Pulang ke rumah kembali dalam pukul 6 gitu laa. Dan, bersiap-siap.. Nak pergi tusyen. Malam ni tusyen Sn. Waw. Bab yang paling aku 'suka'. Electricity. Entah apa-apa laa. Nasib baik cikgu best. haha, ketiadaan Jihah sangat dirasai oleh Cikgu Mat Chik. Kalau tak, mesti bising duk gaduh2. Haha. Sempat lagi posing dengan Ponti. Sebab, kami purple. Phia jadi mangsa. Mangsa mengambil gambar kami.

Mula-mula, kat kawasan halaman. Cantek. Tapi, sekejap je laa. Sebab, cikgu dah datang. Bila dah nak balik.. Cikgu keluar. Akir, Aeme, Izat pun keluar. Aku, Ponti, Eton masih di dalam. Posing dekat papan hitam. Aeme sibuk kacau dari luar. Gambar tak jadi sebab dia! Dia buat kami ketawa. Haha. Si Akir dengan Izat pula menyelinap ke arah belakang. Konon-kononnya nak menakutkan kami ikut tingkap belakang.

Wakaka. Nasib baik Ponti nampak.. Hancur rancangan diorang. Gelak sakan kami. Okay, dah-dah. Balik. Bye-bye <3


















 Ponti & Cokelat.
  Forever.

2 comments:

pQah_qiLah said...

comey weh!!!!!! galok sakan...

Sya Izz said...

haha ,, koyya.. dooh dooh laa oyak aku comey nye. aku tau doh. wakaka