Thursday, June 10, 2010

sya izz, balik pada Tuhan. Cepat :('


uhuuu, sudah hari khamis. ehh ? sudah khamis? dussshhhh! =_=" . omaigod. Apa nak jadi wahai budak sya izz? eyy budak, kamu dah cuti bermula jumaat, sabtu, ahad, isnin, selasa, rabu, dan sekarang, khamis... berapa banyak masa yang kamu dah buang? berapa banyak kerja yang kamu masih hutang.

eyy budak, ingat. kita hutang dengan masa. tapi, sampai bila masih mahu menanti. menanti mahu jadi budak rajin. kalau tiada langkah pertama. uhuu, budak. sila sedar diri sekarang. arh, dah banyak kali kata macam tu. tapi, hampehh laa. budak, dah tak ingat janji? budak, dah tak ingat impian?.

eyt budak. ingat benda itu datang bergolek ke? ingat semua benda yang kamu mahu meluncur turun dari langit ke?. ingat sesenang tu. dushhh! T_T

sebab tu, budak ni dah buat keputusan drastik. wakaka. drastik laa juga. tak tahan dengan tentangan, kecaman. akhirnya, facebook budak ini telah di deactivate. erk, itu jalan terakhir. bila semua benda dah tak menjadi. memang ada yang menentang. fews.

tapi, alasan ini budak ialah, aku bukan macam korang yang IQ genius amat. aku hanya budak, yang senang terpengaruh. niat mahu sekejap-sejekap. akhirnya, tetap terlama-lama. dah dua hari macam itu. pembaziran masa yang amat amat amat teruk. omaigod.

budak ini dah tak tahan macam ni. dah tak tahan berlawan. lebih baik tak ada, dari terus wujud. budak ini dah penat, berlawan dengan diri. diri dari sisi gelap. gelap sama dengan jahat. muahahahahaha. erkk, maka sebab itu juga blog ini diperibadikan. sebab, senang. tak perlu membalas komen, tak perlu berkunjung ke mana-mana. tapi, masih tetap tulis hari-hari. cuma, lepas tulis, blah.

tak perlu berlama-lama.

sebab aku tahu, budak sya izz, kalau dah terlekat, lama pula nak teralih.

aduhai, budak! bila kamu nak sedar ni. ehm, sedar yang betul-betul laa. bukan main-main macam sekarang.

 aduh, budak ^_^ . jangan lupa janji kamu. jangan lupa azam kamu. jangan lupa impian kamu.

dan, jangan jangan jangan jangan jangan jangan jangan jangan jangan pernah mengeluh.

hidup memang macam ni, wahai budak. maka, bersabarlah. atas apa hasil yang kamu mahu nanti.



maka budak . tengok balik. lihat balik. apa impian kamu dua tahun lepas. apa ceritera yang mahu kamu ukir wahai budak. tengok di sini. di hati kamu. <3


maka wahai budak sya izz, jangan pernah mengeluh.

sya izz, balik pada Tuhan. cepat :('


regards,
hati merepek

No comments: