Thursday, June 3, 2010

May Allah bless.


Selamat malam.

Hurmm, sweet hari ini. Pagi tadi cikgu-cikgu ada mesyuarat. Haha, maka kami kanak-kanak ribena rushd yang mewakili gurls, berparti breakfast. Haha, sekalung terima kasih diucapkan kepada Jiehah atas mee goreng se'tupperware' yang dibekalkan. Muahaha ~

Lepas rehat, straight tak belajar. Dan aku, menyesal amat. Muahaha. Sebab agak buang masa. Kerana? Mainan perasaan. Urh, emo je lebih masa tu. Waaa ~ Sya Izz, jangan ulang lagi yer ? Lepas solat, balik awal ! Pukul 2 petang. Yeayyy! Ehm, tapi aku pulang dalam pukul 3 juga. Aiyaa.

Sementara menunggu pukul 3 itulah, aku berborak dengan Epa, Syahirah. Then bersama Madiyy, Amani, dan budak Cfa. Tapi, dengan budak Cfa, aku tetap bersedih juga. Waaaa T_T. Hehe, Cfa, tengs untuk masa kita berdiri dekat tiang tu. Adeh, ko laa ni peluk aku dari belakang, sampai kebas kaki sambil borak dengan ko. Muahaha. Tak apa, aku suka. Sebab, aku sayang ko ^_^ [Cfa, aku sedih ! waaa]

Pergi Pasir Puteh, borak dengan rex. Haha, oh yaa, selamat pergi dan selamat pulang kepada mama long dan abah long yang akan berangkat pada esok hari ke Makkah untuk menunaikan umrah. May Allah bless ~


Mama Long , Abah Long [ sweet couple ]

No comments: