Friday, June 18, 2010

Triple H.


Yuhuuuu, selamat malam!

Hurmmm. Kenapa cuti dah nak habis? Uhuuu. Tidak. Tidak. Tidak. Hahaha. Macam budak kecil je. Hakikatnya, aku rindu sekolah. Nak pergi sekolah! Tapi yang malas bab bangun pagi je. Nak bersiap-siap. Adeihhh. Eh. Eh. Sudah melalut apa ni. Wakaka.

Semalam.

Abah Long dan Mama Long sudah selamat sampai ke Malaysia. Dalam pukul 1 gitu rasa. Ingat nak pergi jemput dekat airport, tup-tup dah sampai rumah. Ahaaa. Alhamdulillah. Jadi, pada malamnya pergi laa rumah mama long. Jenguk. Uhuuu. Mama Long demam rupanya, moga cepat sembuh yaa. Aku, bila sampai je terus naik tingkat atas. Ohoo, ada Iylah dengan Ijak. Ngeh3. Sambil borak-borak, aku baca novel Sepupuku Suamiku. Uhuuu. Then, berhenti kejap. Turun makan nasi ayam buatan K Teha, Iylah dan Mek. Hehehe. Sedap seyh.  

[ Moga kak Arina selamat sampai M'sia juga :D]

Then, naik atas balik. Sambung-sambung. Akhirnya, dah habis pun novel. Pergi berbual dengan Iylah kat depan pc. Bual pasal novel baru. Itu ini. Waww, rocks seyh. Lepas tu, turun kat ruang tamu. Diorang berkumpul dekat ruang tamu rupanya. Cerita-cerita. Uhuuu. Dalam pukul 12 malam baru sampai rumah. Tengok-tengok, Hanan dengan Hasif ada. Yeayyy, tadi ada Hanim je.

Maka, kami borak. Borak. Borak. Tengok tv. Oooo yeahh, pecah rekod tau! Aku dengan Hanan tidur pukul 3.30 pagi. Hehe. Sebab, sibuk tengok tv dengan youtube, Benci Bilang Cinta. Eyyy, apa kess. Memandangkan TV dengan PC bersebelahan, maka mata kami tengok belaka. Hahaha. Best. :)

Hari Ini.

Hurmmmm. Gurau- gurau. Main-main. Habiskan masa dengan Hanan, Hanim, Hasif. Wawww. Sepupu kesayangan tu. Petang tu sama-sama landing depan TV. Aku tak habis-habis kacau Hasif. Haha, cute dongs. Asyik kena peluk dengan aku je. Hasif tu baya Adib je, adik aku. Dekat 630 petang, duduk depan TV. Tengok BBC lorh. Then, Pak Cik Lan dengan Cik Ha datang. Pukul 7 gitu diorang balik. Eehehe, Hasif dah kena kiss dengan aku. Uhuuu, rinduuuuuu korang. Sayangggg korang.

Okaylah. Pen off. Nak struggle buat homework. Waaaaaa. Padan muka. Perangai tak berubah-ubah. Last minutes,baru tergedik-gedik buat kerja sekolah sepenuh masa. Haihhh...




No comments: