Saturday, June 12, 2010

Syieqa


Pada saat ini, aku rindu. Huhu, buang tabiat rindu orang malam-malam. erk, pagi-pagi. Well, entah kenapa aku teringat dekat budak tu. Budak yang namanya,

Syieqa HP.

Wei, hantar laa mesej kat ku.


Aku tau la mu duk nun jauh di sanaaaa. Haha, padahal buke jauh ngat pon. Bo ganu, mu dok se balik tepat asal mu ko. pahtu, mari jale umah ak. mu ni meme, puahh aku ajok, dok mari-mari. Duh, tak saba nok jupo mu nieh. Mu kalo dop hatar mesej kat ku, siap. Kae aku hatar rombongan meminang satu PAMIly ko rumah mu kae. Pade muko. Huhuhuhu. Mu tau dop Qah? Aku boring benge loni. Lambat benge nok bukak sekolah. Seminggu agi. Puah-puah. Lama dekpon dok gayut ngan mu. Haha. Padahal baru minggu lepas aku sero. Bia lah, kekgi-kekgi aku calling mu deh. Sie ko mu tapi gak, aku sokmo calling aftermidnight, haha, maso mu duk tido. Huhu, puah3. Aku saye mu, ever after.


Balik kampong katakan. Wakaka. Eish. Mesej laa aku. Rindu nie.

Ahaksss.


No comments: